Thursday, February 17, 2011

Pengapit Pengantin..!!!!???

HAHAHA..nak tergelak pon ade,...adoiyaaa..( x pernah2 aku jadi pengapit pengantin ni... )..=_="
anak sedara aku plak merangkap bakal pengantin ( adehh,anak sedara dah kawen,aku ni bile laa lg.huhu.) bleh bagi ayat baiknyaa punya..
" yang x de pengalaman laa kena jadi nya.."

tapi kalau pikir2 kan balik,memang sume adik bradik aku dah kawen...
sedih pon de..tapi sabar ye KHAIRUL AMIN..belajar dulu...( arghhh..!!!)
n then anak sedara aku pon kua kan satu statement,
" Yg jadi pengapit ni kena org bujang.. " ( btul ke..??? =_=' ),
aku pon x sure akan kebenaran tue..ni anak sedara aku yg ckp..grrr!!
aku baru bajet nak buat pertunjukan silat..(cewahh..!!poyo giler mamat ni..), but sekarang di beri TUGAS yg baru...PENGAPIT PENGANTIN..!!

ehem2..sebelum aku gi lebih jauh lagi, aku ingin tegaskan disini bahawa ( ceh..ayat xleh blah..haha)
aku de 3 org anak sedara yg umur nya lebih dr aku sorang lagi muda setahun dari aku..hihihi..
~muda kan aku~
n diorang sume da kawen da cuma yg muda dr aku setahun je lom kawen lagi..
so,dats y, i jelez u know...huh!..=_='
nak kawen...!!!!!hahahaha..gedik nak mampos..eeeeiiuu..

So,nak x nak,aku akan jd PENGAPIT pada 12/3/2011 ni..
( ish..kena belajar ni cara2 catwalk pengapit..hahaha..~bongok~ )
saksikan laa ye...( bia pon korang x kan hadir pon majlis tu..lalalalala~ )
cucu sedara ku...SHASHA n SYARIF..!!



acik n angah..my niece..=)
shasha...chumil!!..mcm i kan..hihi

No comments: